Топ Новини

Топ-10 відкриттів 2012 року від National Geographic: загублений храм майя і бозон Хіггса (ФОТО)

4 грудня 2012 в 20:48
Серед найцікавіших відкриттів, зроблених вченими в цьому році, унікальні і досі невідомі науці тварини, нові планети і стародавні фрески.
new-exoplanet-foun.jpg
nationalgeographic.com

Журнал National Geographic обрав десять найцікавіших відкриттів, зроблених у 2012 році.

Серед них - «майже 100%» відкриття бозона Хіггса, безногі земноводні - ровесники динозаврів, молекули цукру в космосі і ймовірна планета на краю Сонячної системи.

На першому місці в Топ-10 - виявлення «Драматичного» храму індіанців майя, загубленого в джунглях Гватемали.

2 місце. Стародавні фрески майя. Всупереч чуткам про те, що майя передбачали кінець світу в 2012 році, на цих стінах зображені розрахунки, що припускають ще тисячі років.

3 місце. Безногі амфібії, які представляють абсолютно нове для науки сімейство земноводних.

4 місце. Новий вид мавп, один з восьми нових ссавців, знайдених під час експедиції в Північне Перу. Вчені охрестили ці місця «Новим раєм біологічного різноманіття».

5 місце. Астрономи нарахували в системі зірки HD 10180, розташованої на відстані 127 світлових років від Землі, у сузір'ї Гідри, дев'ять планет.

6 місце. «Загублений світ» в Антарктиді. Дивні глибоководні істоти були виявлені поблизу гарячих і багатих мінералами гідротермальних джерел біля берегів Антарктиди..

7 місце. Фізики, що працюють на Великому адронному колайдері, «з 99-відсотковою впевненістю» оголосили про відкриття бозона Хіггса, або «Божественної частинки».

8 місце. Астрономи припустили, що на краю Сонячної системи, за межами орбіти Нептуна, знаходиться невідома досі карликова планета.

9 місце. «Солодке відкриття». Вчені виявили, що навколо зірки приблизно в 400 світлових років від Землі «плавають» прості молекули цукру, а точніше - органічні молекули, відомі як вуглеводи, які складаються з вуглецю, водню і кисню.

10. Гігантський крокодил Лолонг, якого знайшли на Філіппінах, досягає 6,17 метра в довжину. Рептилію занесли в Книгу рекордів Гіннеса.