Топ Новини

Науковці готові спростувати теорію відносності Ейнштейна

23 вересня 2011 в 14:04
Дослідники з Європейської організації ядерних досліджень з'ясували, що елементарні частинки можуть рухатися зі швидкістю, що перевищує швидкість світла, повідомляє у п'ятницю британська газета «Гардіан».

Якщо результати дослідження підтвердяться іншими лабораторіями, вони змусять частково переглянути спеціальну теорію відносності Альберта Ейнштейна, згідно з якою, рух швидше світла неможливий.

Між тим, тільки дві лабораторії у світі можуть повторити подібне дослідження: «Фермілаб», неподалік від Чикаго, і одна з лабораторій в Японії.

«Ми будемо вражені, якщо результати підтвердяться, тому що ми любимо відкриття, що розхитують фундамент. Це те, заради чого ми живемо», - повідомив фізик з Колумбійського університету Брайан Грін.

Між тим, багато вчених ставлять під сумніви відкриття. «Я не думаю, що можливо спростувати теорію Ейнштейна. Це неможливо. Вона працює», - заявив фізик з університету Індіани Алан Костелецкі.

У 2007 році вчені з лабораторії «Фермілаб» проводили аналогічні дослідження, і їм вдалося зафіксувати швидкість елементарних частинок, що перевищує швидкість світла. Проте результат не був прийнятий через значні похибки у вимірах.

За матеріалами:
Теги Наука