Топ Новини

Астрономи знайшли п'ятий супутник Плутона (фото)

12 липня 2012 в 08:21
picture.jpg
nasa.gov

Астрономи виявили новий, п'ятий за рахунком супутник Плутона. Відкриття було зроблено за допомогою космічного телескопа "Хаббл".

Новий супутник Плутона є космічним тілом неправильної форми від 10 км до 25 км в діаметрі. В даний час супутник відомий під тимчасовим позначенням P5.

Вчені припускають, що супутник P5 може допомогти у поясненні розгадки формування планетної системи Плутона. За однією з версій, супутники могли утворитися у Плутона після зіткнення з невідомим космічним тілом мільярди років тому.

"Місяці Плутона обертаються за надзвичайно схожими орбітами, вони чимось схожі на російську матрьошку", - заявив глава команди дослідників, що виявила новий супутник, Марк Шоуолтер.

Попередній супутник Плутона - четвертий за рахунком - був відкритий в 2011 році. Він отримав тимчасове позначення P4.

Нагадаємо, Плутон був останньою планетою Сонячної системи, відкритою астрономами - це відбулося в 1930 році. У 2006 році через свої малі розмірів Плутон був позбавлений статусу "планети". В офіційних астрономічних виданнях він відомий як "карликова планета". Найбільший супутник Плутона - Харон - був відкритий у 1978 році.