ЗМІ зобов'яжуть розміщувати частину реклами безкоштовно

14 січня 2011 в 12:23
Соціальну рекламу всі медіа будуть розміщувати безкоштовно, в обсязі не менше 5% ефірного часу або друкованої площі. Такі революційні зміни містить проект закону «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації». Даний закон на поточному тижні має розглянути парламент.

Соціальну рекламу всі медіа будуть розміщувати безкоштовно, в обсязі не менше 5% ефірного часу або друкованої площі. Такі революційні зміни містить проект закону «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації». Даний закон на поточному тижні має розглянути парламент.

Раніше соціальну рекламу - повідомлення органів державної влади, органів самоврядування та громадських організацій, розміщували тільки ЗМІ, які фінансувалися з державного або місцевих бюджетів. Тепер депутати просто прибрали цю прив'язку.

«Згадку про пряме або часткове фінансування з державного місцевого бюджету викреслено із закону про рекламу, тому всі ЗМІ, які розповсюджують рекламу, повинні розміщувати соціальну рекламу.

Законом не виписано механізм, яким саме чином вони повинні одержувати такі рекламні матеріали і яким чином держава, яка поклала на них ці обов'язки щодо розміщення соціальної реклами, має компенсувати їм втрату такого важливого активу як рекламної площі. І рекламного часу, оскільки мова йде про всі ЗМІ», - коментує Костянтин Пільков, керуючий партнер юридичної компанії

За матеріалами UBR

Теги Політика
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 26.10
EUR 28.01
Останні новини