Топ Новини

Ведучий Первого канала, який заявив про «примусову українізацію 20 млн росіян», звільнився з посади

11 липня 2012 в 12:26
Телеведучий програми "Воскресное время" Петро Толстой звільнився з посади. На своєму останньому ефірі ведучий "відзначився" заявою про примусове насадження в Україні державної мови і фальсифікації російської історії, яка спровокувала скандал в українсько-російських відносинах.
70.jpg
liga.net

Телеведучий і керівник недільної інформаційно-аналітичної програми «Воскресное время» на російському державному Первом канале Петро Толстой звільнився з посади.

Як повідомлялося, сюжет на російському Першому каналі спровокував скандал в українсько-російських відносинах. У програмі «Воскресное время» ведучий, розповідаючи про прийняття в Україні мовного закону, повідомив про проведену у країні «насильницьку українізацію». «У країні, де живе більше 20 мільйонів росіян, примусово всюди насаджувалася українська мова та перекручувалася російська історія, прищеплювалася брехня про геноцид українців і про героїзм бандерівців», - йдеться в сюжеті Первого канала.

- Первый канал РФ звинуватив Україну у «насильницькій українізації і перекрученні історії» (відео)

У відповідь МЗС України закликав іноземних журналістів до виваженості при підготовці сюжетів про Україну. Для Толстого випуск з критикою на адресу України став останнім - він звільнився, пише «Коммерсант-Украина».
 


Автор самого сюжету, кореспондент українського представництва Первого канала Віталій Кадченко розповів, що розуміє обурення українського МЗС. «Я готував виключно сюжет. Оцінки в моєму матеріалі були обгрунтованими, я знаходився біля Українського дому і, як журналіст, давав факти і знімав бійки, - розповів Кадченко. - Що стосується підводок до новин - це не моя парафія. Підводки до кожної новини готує ведучий самостійно, це його думка, вона не є редакційною політикою каналу. Мене збентежив Петін тон подачі. Не знаю, чим були викликані його слова, але звучали вони жахливо».

Причину свого уходу телеведучий не назвав, але зазначив, що залишиться працювати на каналі, де вестиме політичне шоу. У свою чергу в дирекції громадських зв'язків Першого каналу повідомили, що Толстой відтепер вестиме політичне ток-шоу, а також займеться продюсерською роботою. Петро Толстой працював телеведучим програми «Время» 7 років.

Це не перший випадок, коли українська влада обурена російськими сюжетами про події в Україні. Так, в 2006 році у Міноборони спростували інформацію з сюжету програми «Спеціальний кореспондент», що вийшла на телеканалі Россия, в якій журналіст Аркадій Мамонтов, посилаючись на «анонімне джерело», повідомив, що в Київській області на території військового гарнізону «Макарів-1» знаходиться секретна в'язниця ЦРУ для міжнародних терористів.

Читайте також:

МЗС порадив російському Первому каналу не лізти в чужі справи

Первый канал РФ звинуватив Україну у «насильницькій українізації і перекрученні історії» (відео)

Глава адміністрації Путіна: Закон про російську мову піде Україні на користь

За матеріалами: Коммерсантъ-Украина
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25
Останні новини