Між Молдовою і Придністров'ям відновлять залізничне сполучення

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
Залізничне сполучення по території Придністров'я було перервано у березні 2006 року. Пасажирські потяги прямували через північ Молдови, минаючи територію невизнаної республіки.

Церемонія, присвячена відновленню залізничного сполучення по території невизнаної Придністровської Молдавської республіки, пройде в четвер, 26 квітня, у місті Рибиця, в заході візьмуть участь прем'єр Молдови Влад Філат і президент Придністров'я Євген Шевчук.

Відновлення повноцінного залізничного сполучення стало можливим завдяки підписаному в Тирасполі 30 березня Шевчуком і Філатом протокольному рішенню.

Сторони домовилися, що з метою організації спільного контролю будуть створені дві митниці в Бендерах і Рибниці. Митні пости передбачається розмістити на паритетній основі, на територіях, контрольованих придністровською та молдавською владою.

Євген Шевчук: «Придністров'я загнало себе у штучну ізоляцію від зовнішнього світу»

Залізничне сполучення по території Придністров'я було перервано з ініціативи молдавської сторони у березні 2006 року. У грудні того ж року за сприяння Росії було відновлено рух пасажирського потяга сполученням Москва-Кишинів. У жовтні 2010 року після чергової неформальної зустрічі тодішнього лідера Придністров'я Ігоря Смирнова з Філатом було відновлено рух пасажирського потяга Одеса-Кишинів. Також через територію Придністров'я проходить «літній» потяг Саратов-Варна.

Решта пасажирських потягів з березня 2006 року прямують через північ Молдови, минаючи територію Придністров'я. Що ж стосується вантажного залізничного сполучення, то через Придністров'я здійснюються лише транзитні перевезення.

Рибницю обрано місцем церемонії відкриття залізничного сполучення, тому що, по-перше, вона є рідним містом нинішнього придністровського президента, по-друге, тут знаходиться Молдавський металургійний завод (ММЗ) - придністровське підприємство, яке найбільш постраждало від відсутності прямого залізничного сполучення з Україною. Велика частина продукції ММЗ йде на експорт через Одеський та Іллічівський морські порти. Зважаючи на відсутність залізничного сполучення по території Придністров'я металургійний завод в Рибниці був змушений відправляти свою продукцію по маршруту приблизно у три рази довше, ніж це було до 2006 року. !zn

Читайте також:

Влад Філат: «Ми не йдемо від складних питань і не шукаємо простих відповідей»

Президент Придністров'я в цьому році має намір вирішувати конкретні завдання з Молдовою

У Придністров'ї мають намір ввести вільний обіг російського рубля

«Прорумунський» президент Молдови

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі