«Липові» соціологи найчастіше завищують рейтинг Королевської

27 вересня 2012 в 12:09
Соціологічні фірми-одноденки виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу». Інформація розповсюджується на провладних телеканалах, а також 3-4 інтернет-ресурсах. Робити це може тільки адміністрація президента, вважають експерти.
Korolevskaya_05.JPG
Андрій Товстиженко, ZN.UA

Соціологи заявляють, що під час нинішніх парламентських виборів в Україні не так багато "липової" соціології. Найчастіше завищують рейтинг партії Наталії Королевської.

«Зараз в Україні не так багато "липової" соціології, як це було в 2006-2007 роках», - сказав завідувач відділом соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк.

У той же час, за словами експерта, ті соціологічні фірми-одноденки, які в даний час є, переважно виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу».

«Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці», - сказав Вишняк.

Крім того, за його словами, інформація від цих так звані «соціологічні фірми» поширюється на владних телеканалах, а також 3-4 інтернет-ресурсах».

Він зауважив, що, звичайно, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії «Україна - вперед!».

«Кому це вигідно? Це може робити тільки адміністрація президента ... Штаб Королевської не має такого впливу на ЗМІ», - сказав Вишняк.

У свою чергу, слова Вишняка підтвердила і директор фонду «Демократичні ініціативи» Ірина Бекешкіна.

Вона зазначила, що, як правило, такі «липові» фірми дають рейтинг Королевській на рівні вище 6%, у той час як рейтинг інших соціологічних інститутів показує, що її політична сила 5% не набирає.

Читайте також:

У Раду проходять 4 партії, шанси Королевської зменшуються

Впевнено проходять у Раду, як і раніше тільки чотири партії

Соціологи склали портрет ідеального депутата

Телевізійна інформація домінує у передвиборчій кампанії

 

За матеріалами: УНІАН
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 26.10
EUR 28.01
Останні новини