Кабмін прийняв Концепцію розвитку електронного урядування в Україні

Поділитися
© ZN.UA
Кабінет міністрів схвалив Концепцію розвитку електронного урядування в Україні.
Кабінет міністрів схвалив Концепцію розвитку електронного урядування в Україні. Згідно з документом, Державному агентству з питань науки, інновацій та інформації разом із зацікавленими центральними органами виконавчої влади доручено розробити й подати в місячний термін до Кабміну план заходів щодо реалізації Концепції. Реалізація Концепції передбачена на період до 2015 року й складається з трьох основних етапів. На першому етапі (2011-2012 роки) передбачено розробку необхідної нормативно-правової й нормативно-технічної бази, зокрема щодо надання адміністративних послуг в електронній формі, а також єдиних стандартів, протоколів і регламентів взаємодії суб'єктів електронного управління, їхню гармонізацію з міжнародними стандартами; створення єдиної загальнодержавної системи електронного документообігу та Національного реєстру електронних інформаційних ресурсів і веб-сайтів органів державної влади й органів місцевого самоврядування на всіх рівнях, забезпечення надання з боку органів державної влади й органів місцевого самоврядування послуг в електронній формі громадянам і суб'єктам господарювання з використанням інтернету. На другому етапі (2013 - 2014 роки) планують: забезпечити організацію надання послуг в електронній формі у всіх сферах суспільного життя, створення сприятливих умов для залучення громадських організацій до управління державними справами; освоєння технологій інтерактивної взаємодії органів державної влади та органів місцевого самоврядування з громадянами й суб'єктами господарювання; впровадження в діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування типових організаційно-технологічних рішень у сфері електронного урядування, забезпечення передачі електронних документів у державні архіви, музеї, бібліотеки, їхнє довгострокове зберігання, підтримку в актуалізованому стані й надання доступу до них. На третьому етапі (2014-2015 роки) передбачено створити: об'єднані веб-портали органів виконавчої влади, призначені для проведення відповідних трансакцій; єдину інформаційно-телекомунікаційну інфраструктуру органів державної влади та органів місцевого самоврядування; спеціальні центри (пункти) надання послуг, центри обслуговування населення (колл-центри), веб-портали надання послуг; єдиний веб-портал електронного управління як єдине місце доступу до всіх видів електронних послуг для громадян і суб'єктів господарювання з урахуванням потреб громадян і функціональних аспектів; національний депозитарій електронних інформаційних ресурсів. Фінансування заходів з реалізації Концепції здійснюватимуть за рахунок коштів державного бюджету й інших джерел. За даними дослідження, проведеного «ДТ», протягом 10 років в Україні було неефективно й за корупційними схемами витрачено 4-5 мільярдів гривень бюджетних коштів, виділених на впровадження інформаційно-комунікативних систем і системи електронного документообігу в органах державної влади.

За матеріалами УНИАН

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі