Топ Новини

Харківський телеканал «Фора» «захопили» люди Добкіна і Кернеса

17 листопада 2011 в 14:26
Харківський телеканал «Фора» відновив вчора телемовлення з пропагандистськими проектами міської влади. Про це заявила гендиректор каналу Ірина Рубашко.
camera_smi_televi_.jpg
Андрей Товстыженко, ZN.UA

«Як генеральний директор телеканалу «Фора» заявляю - все, що відбувається зараз в ефірі телеканалу - брутальна і зухвала провокація, пов'язана з рейдерським захопленням представниками провайдерів, що працюють під торговою маркою «Тріолан» у Харкові, за підтримки місцевої влади», - повідомив генеральний директор (як сказано в повідомленні) телеканалу «Фора» І.Рубашко.

«В.Мозговий, директор Епсілон-ТВ, що працює під тією ж маркою «Тріолан», підробивши документи, частково заволодів майном «Фори» і обманним шляхом отримав дублікат ліцензії Нацради. Здійснити такий захват Мозговому вдалося за підтримки міської влади», - повідомив І.Рубашко.

І.Рубашко вважає, що тепер у Харкові з'явився ще один провладний канал.

«В ефірі каналу більше немає програм, які виходили декілька років на «Форі». Їх повністю замінили пропагандистські проекти, які транслює телеканал «Тоніс-Центр», що належить меру міста Геннадія Кернеса і сім'ї губернатора Михайла Добкіна», - сказано в заяві.

Керівництво телеканалу вже подало заяви до правоохоронних органів і судів з вимогою розібратися в цьому питанні і повернути можливість телеканалу «Фора» виходити в ефір.

Нагадаємо, новий виконуючий обов'язки генерального директора телерадіокомпанії Віктор Мозговий заявив, що телеканал «Фора» відновив роботу вчора, 16 листопада, о 18.00.


Як повідомлялося раніше, представники двох харківських телеканалів «А/ТВК» та «Фора» і телекомпанії АТН заявляли, що місцева влада Харкова проводить зачистку інформаційного простору шляхом відключення від ефіру незалежних телеканалів.

За словами керівника телекомпанії АТН Олега Юхти, офіційні причини відключення цих каналів від ефіру різні — від проблем із санепідемстанцією до рішення провайдера розірвати угоду про надання послуг. Він висловив думку, що реально за всіма цими подіями стоять вищі посадовці місцевих органів влади. За інформацією О.Юхти, від співпраці з каналами також відмовилися чотири оператори місцевих телекомунікаційних мереж, із якими ці ЗМІ готові були укласти відповідні угоди.

У свою чергу Харківський міський голова Геннадій Кернес неодноразово відкидав звинувачення у причетності до припинення мовлення телеканалів «Фора», «А/ТВК» та АТН.

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини