Євросоюз пригрозив Україні санкціями за введення утилізаційного збору

28 вересня 2012 в 05:59
Рішення української влади про утилізаційний збір може поставити хрест на планах щодо підписання договору про асоціацію. У Кабміні запевнили, що причин для занепокоєння немає.
euroflag eurosouz  _ukr.jpg
Колаж, ZN.UA

Представництво Євросоюзу в Україні заявило, що уважно стежить за дискусіями про введення утилізаційного збору. «Подібне рішення Росії вже вплинуло на європейських автовиробників, і ми знаємо, що воно негативно впливає на українських. ЄС очікує, що Україна буде вирішувати питання з Росією на двосторонньому рівні та в рамках СОТ», - зазначили там.

Неофіційно співрозмовники в Єврокомісії дають ще більш жорстку оцінку - такий крок української влади може і зовсім поставити хрест на планах щодо підписання Угоди про асоціацію, пише КоммерсантЪ-Украина.

«Наша позиція більш жорстка, ніж говориться офіційно. У разі якщо Україна прийме цю постанову, ми готові йти на аналогічні відповідні заходи щодо українського експорту», - заявило джерело в європейських структурах.

-Україна має намір домогтися від Росії взаємного скасування утилізаційного збору на автомобілі

«Ми прямо повідомили нашим колегам в Києві: якщо буде ця постанова, ви можете забути про угоду про асоціацію. Ми не підпишемо угоду, навіть якщо ви проведете чесні вибори», - уточнив інший високопоставлене джерело в Брюсселі.

У Кабміні поки вважають, що причин для занепокоєння немає. «Переговори з ЄС ідуть в спокійному, звичайному режимі. Загрози заморожування діалогу в зв'язку з розширенням утилізаційного збору інспірують ті, хто в цьому зацікавлений - автоімпортери. Тому будувати якісь плани і міркувати про наслідки рано», - заявило джерело в Кабміні.

Самі автоімпортери впевнені: утилізаційний збір порушує зобов'язання України, взяті при вступі до СОТ, оскільки країна зобов'язалася ставити в однакові умови як імпортерів, так і місцевих виробників.

Як повідомлялося, з 1 серпня 2012 року в РФ набув чинності закон про 30%-ий утилізаційний збір на окремі види транспортних засобів, відповідно до якого за кожний транспортний засіб, що ввозиться в РФ або вироблений у РФ, сплачується утилізаційний збір з метою забезпечення екологічної безпеки. Платниками збору визнаються особи, які здійснюють ввезення автомобілів у РФ, а також особи, які виробляють автомобілі на самій території Росії.

У відповідь Кабінет міністрів України 12 вересня оприлюднив постанову про введення утилізаційного збору на російські автомобілі і автобуси, граничні ставки якого практично адекватні введеним з 1 вересня в Росії.

- Порошенко просив Януковича допомогти з введенням утилізаційного збору, президент відповів розповіддю про «поганого танцюриста»

Згідно з ним, юридичні та фізичні особи, які імпортують для вільного обігу транспортні засоби та кузови для них походженням з РФ, зобов'язані самостійно забезпечити подальшу заготівлю та утилізацію відходів або укласти відповідний договір з відповідними підприємствами з урахуванням затверджених урядом граничних цін. З тих пір Київ неодноразово пропонував Росії піти на взаємні поступки у відношенні продукції двох країн. Але до цих пір з Росією домовитися не вдавалося.

Читайте також:

Євросоюз не бачить передумов для підписання угоди про асоціацію з Україною

Генсек Ради Європи впевнений, що якщо Янукович не виконає рішення Євросуду, у нього будуть «справжні проблеми»

В Україні можуть подорожчати європейські і японські автомобілі

 

За матеріалами: Коммерсантъ-Украина
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 26.10
EUR 28.01
Останні новини