Вчені дізналися причину стійкості малярії до ліків

Вчені дізналися причину стійкості малярії до ліків Боротися з малярією треба на рівні ДНК малярійних паразитів
Дослідження на цю тему ведуться з 1950 року.

Вчені, які вивчають стійкість малярії, з'ясували, чому паразити, які розповсюджують цю хворобу, володіють властивостями виробляти опірність до сучасних ліків.

У статті, опублікованій в науковому журналі Nature Genetics, йдеться, що малярійні паразити володіють підвищеною стійкістю до різних ліків з-за складності їх будови ДНК.

Генетичні мутації, що приводять до вироблення резистентності до ліків, відбуваються в одному і тому ж регіоні - в районі тайсько - камбоджійському кордону, а потім мутуючий вид малярійних паразитів поширюється на Африку та інші континенти.

Дізнавшись про те, де саме знаходиться епіцентр поширення нових видів мутацій та зрозумівши його механізм, вчені впевнені, що вже незабаром з'явиться вакцина, яка зможе перемогти цю страшну хворобу.