В Англії пропонують генетично модифікувати дітей

В Англії пропонують генетично модифікувати дітей На думку вчених, зміна в ДНК дітей захистить їх на все життя від хвороб
На думку вчених, цей крок може усунути численні захворювання людини в майбутньому.

Британські вчені з університету Бата заявили, що завдяки швидкому розвитку технологій, у них з'явилася можливість видозмінювати молекулу ДНК для запобігання хвороб людини.

Один з них, доктор Тоні Перрі, піонер в області клонування тварин, не виключає в недалекому майбутньому можливості "конструювати немовлят". За словами доктора, даний крок вимагає серйозних дискусій у суспільстві.

У статті, опублікованій науковим журналом Scientific Reports, він докладно описав механізми штучного видозміни геному мишей в молекулі ДНК. В інтерв'ю Бі-бі-сі вчений пояснив, що ефективність даного методу наближається до 100% та незабаром подібні досліди можна проводити і на людях.

Одним з головних плюсів даного методу полягає в тому, що зміни в ДНК захищають організм від більшості хвороб та вірусів, які все більше прогресують в нашому суспільстві, в тому числі і тих, ліків проти яких поки ще немає.

"Конструювання немовлят" - вже не фантастика, але даний крок буде вимагати тривалих дискусій між владою, вченими та суспільством", - заявив Тоні Перрі.