Топ Новини

За п'ять місяців Facebook подорожчав у півтора рази, Twitter - удвічі

14 січня 2011 в 12:29
Передбачувана ринкова вартість найбільшої у світі соціальної мережі Facebook за останні п'ять місяців зросла більш ніж на 50%, тоді як передбачувана капіталізація сервісу мікроблогів Twitter підвищилась удвічі, пише Financial Times.
Передбачувана ринкова вартість найбільшої у світі соціальної мережі Facebook за останні п'ять місяців зросла більш ніж на 50%, тоді як передбачувана капіталізація сервісу мікроблогів Twitter підвищилась удвічі, пише Financial Times. Так, передбачувана вартість Facebook зросла із 26,4 мільярда доларів до 41,2 мільярда, тоді як Twitter подорожчав більш ніж удвічі - до 3,7 мільярда доларів. Вартість знижкового інтернет-сервісу Groupon потроїлася і досягла 4,8 мільярда на тлі намірів Google придбати компанію. У цілому, за даними Nyppex, вартість 11 найбільших приватних інтернет-компаній США із червня цього року піднялася на 54%, тоді як подібний показник для публічних компаній - S&P 500 Media Index - збільшився всього на 19%. Передбачувана ринкова вартість, що розраховується виходячи з ціни, яку приватні інвестори готові заплатити за невеликі пакети акцій приватних компаній, які іноді потрапляють на вторинний ринки, вказує на небувалий інтерес до нового покоління інтернет-компаній. «Інвестори впевнені, що майбутнє за соціальною складовою медіа, - говорить аналітик Nyppex Лоуренс Аллен. - Останні кілька років ходять розмови про те, що інвестори переплачують за акції компаній цього сектору, але вартість компаній тільки зростає». У той же час ця тенденція не є нормою для всіх інтернет-компаній. Так, передбачувана вартість Digg, соціального інтернет-ресурсу, де користувачі самі відбирають найбільш цікаві новини, коментарі, рецензії, скоротилася з 170 мільйонів доларів до 102 мільйонів, а папери виробника ігор Zynga, частка в якому належить Mail.ru Group, знизилися на 8,2% - до 4,4 мільярда. Хоча компанії не розкривають своєї фінансової звітності, джерела, які володіють інформацією, повідомили, що виручка Facebook в цьому році може перевищити 2 мільярди доларів, а продажі Groupon, що збільшуються у геометричній прогресії, подолають рубіж у 2 мільярди в наступному році. Виручка Zynga, за деякими оцінками, становить близько 600 мільйонів доларів на рік.

За матеріалами: «Інтерфакс-Україна»

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 26.13
EUR 27.96
Останні новини