Топ Новини

Україні увімкнули «зелене світло»: ТМ «Хлібний Дар» визнано головною екологічною сенсацією «Продекспо-2012»

15 лютого 2012 в 08:34
У рамках грандіозної міжнародної виставки «Продекспо-2012» (м.Москва) українська торгова марка «Хлібний Дар» завоювала відразу дві найвищі нагороди: Зірку «Продекспо» за екологічність і натуральність у дегустаційному конкурсі та Золоту медаль за унікальність складу в інноваційному конкурсі.

Тема екологічності, що є одним із головних споживчих трендів світу, стала лейтмотивом дегустаційного конкурсу 19-ї Міжнародної виставки продуктів харчування, напоїв і сировини для їхнього виробництва «Продекспо-2012». Вперше за всю багаторічну історію престижного бізнес-форуму найвищу нагороду - Зірку «Продекспо» - вручили за натуральність і природність походження продукції. Вона дісталася українській торговій марці - першій живій горілці «Хлібний Дар» На пророщеному зерні». Досвідчені експерти високо оцінили натуральність її складу і бездоганні смакові властивості.

«Горілка «Хлібний Дар» На пророщеному зерні» стала справжньою сенсацією дегустаційного конкурсу, - коментує гучну перемогу директор конкурсу Олексій Зайцев. - Маючи за плечима більш ніж 10-річний досвід проведення професійних дегустацій на міжнародному рівні, я можу авторитетно заявити, що «Хлібний Дар» представив сенсаційний продукт з унікальними смаковими властивостями. Комісія в один голос відзначила надзвичайно м'який смак і легкий аромат цієї живої горілки. Сьогодні така пропозиція для ринку унікальна. Впевнений, це справжній прорив у сучасному лікеро-горілчаному виробництві. «Хлібний Дар» На пророщеному зерні» - перша жива горілка, і саме за такими екологічними продуктами майбутнє».

ТОВ «Національна горілчана компанія» як виробник першої живої горілки «Хлібний Дар» На пророщеному зерні» була нагороджена ексклюзивним Золотим знаком міжнародного визнання «За лідерство у розвитку екотехнологій на алкогольному ринку СНД».

«Ми пишаємося високими нагородами «Продекспо», адже вони є показником нашої копіткої роботи, - зазначає генеральний директор ТОВ «Національна горілчана компанія» Микола Бабич. - Наше підприємство обрало шлях екотехнологій, в основі яких лежить натуральність, якість і корисність для споживачів. Результатом наших інноваційних розробок став «Хлібний Дар» На пророщеному зерні», який популярний не тільки в Україні, а й у багатьох країнах світу».

Зерно для пророщування на підприємстві відбирають вручну - так, як це робили сотні років тому. Пророщують його так само, як і в домашніх умовах, - в емальованих ємностях при температурі 19-23 градуси.

«Над вивченням властивостей пророщеного зерна і розробкою рецептури горілки «Хлібний Дар» На пророщеному зерні» ми працювали більше року, - наголошує головний технолог ТОВ «Національна горілчана компанія» Надія Свиридова. - Здавна відомо, що проростки є джерелом вітамінів і мікроелементів. Найбільше корисних речовин накопичується саме у пророщеному зерні. Щоб зберегти всю його силу і корисність, для виробництва горілки ми використовуємо тільки добірне пророщене зерно».

Високі оцінки міжнародних експертів стали красномовним підтвердженням бездоганності якості продукції ТОВ «Національна горілчана компанія» та відповідності її світовим екостандартам. Цього року дегустаційний конкурс, визнаний найавторитетнішим у Східній Європі, зібрав понад 200 підприємств з 55 країн, що подали на суд журі близько 700 найменувань продукції. Конкуренція, на думку експертів, була дуже жорсткою, але саме українській торговій марці вдалося стати головною екологічною сенсацією.

«Продекспо»

Міжнародна виставка продуктів харчування, напоїв і сировини для їхнього виробництва, один з найбільших продовольчих бізнес-форумів світу. Щорічно участь у «Продекспо» беруть понад 200 учасників з більш ніж 50 країн зі всього світу. Головна подія виставки - Міжнародний дегустаційний конкурс з алкогольної продукції - найпрестижніший у Східній Європі. Традиційно у ньому беруть участь провідні підприємства галузі - лідери українського, російського і світового алкогольних ринків. Переможців визначають професійні міжнародні експерти - кращі дегустатори з СНД і зарубіжних країн.

_______________________________________________________________________

Довідка про компанію

Місія компанії ТОВ «Алкогольні Традиції» - втілення багатьох національних традицій у сучасному алкогольному виробництві, розвиток культури споживання алкогольних напоїв. Сьогодні у портфелі компанії 14 винних і лікеро-горілчаних брендів, які активно розвиваються. Виробничі потужності ТОВ «АТ» включають ТОВ «Національна горілчана компанія» (ТОВ «НВК») та ПАТ «Коблево».

На заводі «НВК» (с.Степанки Черкаської області) виготовляється лікеро-горілчана продукція під 8 брендами: зернова горілка «Хлібний Дар», сучасна горілка «Цельсій», горілка з національними традиціями «Козацька Рада», перша преміальна горілка Rada у стилі pure luxury, суперпреміальна горілка «Перша Гільдія», народна горілка «Байка», жіноча горілка La Femme і фруктово-ягідна настоянка «Моя». Горілчані бренди високо оцінено провідними міжнародними експертами алкогольної галузі («Trade Leaders 'Club» Женева, Мадрид, «Business Initiative Directions» Париж, «International Spirits Challenge» Лондон, «United Vodka» Канни, «Продекспо» Москва тощо).

ПАТ «Коблево» (с.Коблево Миколаївської обл.) - виробництво винної продукції під 6 брендами: виноградні вина «Коблево», вино Bon Vin, контрольоване за походженням, натуральні вермути Marengo і Paloma, а також вина в упаковці Tetra Pak «Світ натуральних вин» і Carta de vinos. За даними міжнародної дослідницької компанії TNS, з 2005 року ТМ «Коблево» визнається споживачами вином №1 в Україні.
 

За отриманням додаткової інформації звертайтеся до прес-служби

ТОВ «Алкогольні Традиції» за тел. (044) 354-09-48, e-mail: pr@nat.ua.

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.90
EUR 27.56
Останні новини