Топ Новини

Тільки 3,7% звернень в "Пульс податкової" стосуються корупції

7 грудня 2012 в 10:41
Українські підприємці та інші платники податків бояться скаржитися по телефону на корупцію у податковій.
nalog tenevaya kollaz_znua.JPG
DT.UA

Не дивлячись на те, що інтерактивний сервіс «Пульс податкової» був створений, в першу чергу, як антикорупційний сервіс, лише 3,7% звернень стосуються цієї проблематики. 

Про це повідомили у прес-службі Державної податкової служби України (ДПСУ).

Як зазначають у відомстві, українські платники податків здебільшого використовують цей сервіс як консультаційний центр – за майже неповний рік сюди надійшло 26 тис. дзвінків.

При цьому переважна більшість звернень (23,5 тис.) стосувалася роз’яснень окремих питань адміністрування податкових платежів.

Власне повідомлень про необхідність врегулювання суперечливих питань у відносинах із податковою службою надійшло трохи більше 2,7 тис. Як стверджують у ДПСУ, 98% таких звернень були відпрацьовані оперативно та з позитивним результатом.

Найчастіше громадяни звертаються з приводу організаційних недоліків у роботі сервісних центрів або податкових інспекцій, наприклад, щодо труднощів із отриманням довідок, безпідставної відмови у видачі документів тощо. Такі звернення становлять 45%. Ще 33% платників звернулися на «Пульс податкової», щоб вирішити проблеми із поданням звітності.

Читайте также:

Налоговиков проверят, насколько хорошо они знают свою работу

Налоговая обещает превратиться из фискального ведомства в «добрую фею» для бизнеса

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 26.13
EUR 27.96
Останні новини