Lamborghini: зворотний бік авторинку

Поділитися
Американські автомобільні гіганти, змушені у виснажливих боях поступатися п’ядь за п’яддю терит...

Американські автомобільні гіганти, змушені у виснажливих боях поступатися п’ядь за п’яддю територією свого впливу в’юнким, дешевим і економічним «япошкам» й іншим азіатам, несподівано зазнали удару з іншого флангу. Феноменальний успіх фірми Lamborghini, котру за традицією все ще називають італійською, для багатьох виявився несподіванкою. Представлені на останньому Франкфуртському автосалоні автомобілі за ціною в мільйон євро розхапали, за образним висловлюванням кореспондента The International Herald Tribune, як гарячі пиріжки. Щоправда, до їхнього «випікання» компанія приступить лише із січня наступного року, а всім 20 покупцям автомобілі почнуть поставляти з жовтня. Однак той факт, що замовлення на всю заплановану серію найдорожчих із будь-коли створених автомобілів були зроблені протягом чотирьох днів, дає Стівену Вінкельману, виконавчому директорові компанії, підстави готуватися до приймання замовлень на наступну двадцятку.

Lamborghini Reventon (до речі, так звали бика, котрий убив 1943 року легендарного тореадора Фелікса Гузмана) набирає швидкість у 100 км/год за 3,4 секунди і розганяється до 340 км/год. Попри позамежну вартість, ні на які діамантові запальнички чи платинові тримачі дзеркала цей спортивний автомобіль, цілком відповідно до найкращих традицій своєї фірми, не грішить. Серця покупців (і просто шанувальників) італійські дизайнери завойовують вишуканістю, потужністю та динамізмом. Утім, не меншу владу законодавці спортивної автомобільної моди мають і над гаманцями своїх шанувальників. Компанія, що належить фірмі Audi (яка, своєю чергою, є підрозділом концерну Volkswagen AG), за перше півріччя 2007 року виручила 222 млн. євро, довівши свій прибуток до 26,4 млн. євро. Усього за цей період було поставлено 1 239 автомобілів, що на 30% більше від торішнього показника. Зростання ж загального торгового обороту становило 61% (до 253 млн. євро).

Примітно, що торік компанії вдалося продемонструвати аж чотириразовий приріст прибутку. Переважна частина автомобілів спливає за океан. Як стверджують працівники фірми, найчастіше їхні машини потрапляють у ті гаражі, де вже стоїть бодай одна машина цієї марки. А либонь усього лише кілька років тому компанія була нерентабельною, і чимало експертів пророкували їй дуже сумну долю. Особливо після смерті Ферручо Ламборгіні, котрий із почуття суперництва з Енцо Феррарі 1963 року вперше зробив замість традиційних для своєї компанії тракторів концептуальний спортивний автомобіль. Відтоді символ Бика (а засновник фірми народився під сузір’ям Тельця) став прикрашати не тільки наднадійну сільськогосподарську техніку, а й спортивні суперкари. Був в історії компанії і досвід виробництва армійських автомобілів, але особливих успіхів досягти на цьому терені італійцям не вдалося. Зате породжувати справжні сенсації на найбільших автосалонах світу давно ввійшло в них у традицію.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі