Контрабандною дірою у Феодосії вже почали користуватися всі, включаючи індусів

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Публікації в ЗМІ та перевірка Держмитницею державного «Феодосійського підприємства з забезпечення нафтопродуктами» (ФПЗНП) не зупинили потік контрабанди нафтопродуктів через цей порт.

Про це пише директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн у своїй статті для ZN.UA.
За даними «А-95», 2 листопада Феодосійська нафтобаза прийняла дизельне паливо від фірми з Гужарата, найзахіднішого штату Індії, що межує з Пакистаном.
«Дещо затьмарює цей втішний факт небаченої диверсифікації поставок енергоносіїв в Україну та обставина, що, судячи з усього, вміст танкера MAX SCHULTE - 29,999 тис. тонн індійського дизпалива - пройшов повз митницю, як і переважні обсяги ресурсу у Фео­досії. Принаймні жовтнева митна статистика його не бачить», - пише С. Куюн.
Лідером же специфічних поставок через Феодосію став Торговий дім «Альматея» (статутний фонд - 1000 грн). За попередніми підрахунками, з червня через ТД «Альматея» пройшло близько 180 тис. тонн бензину і дизпалива, тобто фактично вся різниця між даними митниці та вивезенням нафтопродуктів з нафтобази Феодосії залізницею.
Одно­особовим засновником і директором ТОВ «ТД „Альматея“ є Алевтина Вале­ріїв­на Безрукова, громадянка Росії, прописана в м. Сиктивкар, що в Республіці Комі. В Україні бізнес пані Безрукової зареєстрований у набагато більш респектабельному місці - у самісінькому центрі столиці, у Печер­сь­ко­му районі, по вул. Кропив­ниць­кого, що неподалік Бесса­раб­ки. У доступних базах даних не вдалося ви­явити ні фінансової звітності, ні хоча б кількості співробітників цього славного підприємства (це по-справжньому здивувало фахівців інформаційної сфери, такого вони давно не бачили)», - пише С. Куюн.
Нагадаємо, що ще 14 листопада після публікації в ZN.UA Держмитниця повідомила про перевірку невідповідності обсягів нафти, що проходять через Феодосію. Вже після цього ZN.UA повідомляло, що контрабандні поставки нафтопродуктів у листопаді не припинилися. У жовтні у Феодосії митне оформлення пройшли лише 5% «феодосійського» бензину і 33% дизельного палива. У 2011 році бюджет Україні від цих операцій недоотримав близько 1 млрд. грн.
Детальніше читайте в матеріалі Сергія Куюна «Український мільярд - Сиктивкар!» у свіжому номері «Дзеркала тижня. Україна».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі