Топ Новини

Друга вишка «Чорноморнафтогазу» коштуватиме ті ж $ 400 мільйонів

21 вересня 2011 в 10:47
Заявки на участь у тендері ДАТ "Чорноморнафтогаз" (Сімферополь) на придбання самопідйомної бурової установки (СПБУ) подала одна латиська і дві британські компанії.
dengi_kreditki_creditki__portmone.jpg
Андрій Товстиженко, ZN.UA

 Такі дані були оприлюднені в ході розкриття тендерних пропозицій в офісі Національної акціонерної компанії (НАК) "Нафтогаз Україна".

Пропозиція компанії Highway Investment Processing LLP (Уельс) - 0,344 млн (без ПДВ) пропозиція компанії Rigas Kugu (АТ "Ризька судноверф", Латвія) - 9,8 млн (без ПДВ), Diafall Ltd (Велікобретанія) - $ 405 млн (без ПДВ ).
 
Умови оплати визначаються відповідно до пропозицій учасників торгів, термін поставки товару - не пізніше 31 грудня 2012 року.
 
За словами заступника голови правління НАК "Нафтогаз" Вадима Чупруна, спочатку буде розглядатися сама пропозиція, потім здійснюватися виїзд до всіх компаній, і лише потім буде оголошено переможця і підписано документ на поставку установки.
 
"29 вересня в ході міжнародної конференції, на якій буде присутній єврокомісар (Гюнтер) Оттінгер, "Україна-ЄС: шлях в єдиний енергетичний простір", ми підпишемо з п'ятьма компаніями угоду про аудит та супровід усіх технологічних циклів на першій бурильній установці", - заявив В. Чупрун.
 
Раніше ZN.UA повідомляло про те, що у відповідь на депутатський запит Анатолія Гриценка Державна фінансова інспекція дала відповідь про те, що предметом першого тендеру «Чорноморнафтогазу» була лише морська бурова установка,
 
Раніше в ефірі "5 каналу" заступник голови «Нафтогазу» В. Чупрун стверджував, що вартість закупленої бурової установки становить лише $ 250 млн.
 
Нагадаємо, при купівлі бурильної установки в тендері «Чорноморнафтогазу» взяли участь тільки дві, пов'язані між собою фірми. Ціна установки виявилася на $ 150 млн вище, ніж у виробника.
 
Після розслідування «Дзеркала тижня. Україна» міністр енергетики та вугільної промисловості Юрій Бойко назвав публікацію «замовною», після чого видання і журналісти подали на міністра до суду.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна , РБК-Україна ,
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини