Топ Новини

Бойко не зміг довести прозорість купівлі скандально відомої бурової установки

19 березня 2012 в 00:48
Глава Міненерго обіцяв надати документи, що пояснюють, чому за «вишку Бойка» було сплачено 400 млн доларів при ринковій ціні 250 млн. За даними джерел ZN.UA, документів, на які посилався міністр, не існує.
vishka_i_vyshka_chernomor_boyko.jpg
ZN.UA

Міністр палива та енергетики Юрій Бойко, незважаючи на обіцянку, так і не оприлюднив документи, що свідчать про прозорість купівлі за 400 млн доларів бурової установки West Juno, більш відомої як «вишка Бойка». За даними джерел ZN.UA, документів, на які посилався міністр, не існує у природі.

Нагадаємо, що ще 20 січня в ефірі телеканалу «Інтер» Бойко, коментуючи купівлю бурової установки West Juno («Петро Годованець»), пообіцяв надати документи, що пояснюють, чому за неї було сплачено 400 млн доларів при ринковій ціні 250 млн.

Голова Міненерго повідомив, що різниця у 150 млн доларів (між ринковою ціною і ціною купівлі) не відповідає дійсності, оскільки, принаймні, 15 млн доларів з них було заплачено за прохід бурової установки через Босфор.

На питання журналістки про долю решти 135 млн доларів, Бойко заявив, що американська компанія Halliburton вже дала висновок про те, що вся купівля бурової установки була проведена чисто і прозоро, і вже наступного дня після ефіру він готовий надати весь звіт.

«У нас відповідальний за закупівлю та обслуговування вишки - американська компанія Halliburton. Лідер світовий щодо сервісу. І звіт, який я вам надам, - там розписано, за що вони платять. Тому я попрошу колег з Halliburton надати вам цей звіт буквально завтра», заявив міністр.

Джерела ZN.UA стверджують, що 15 млн доларів за прохід Босфору були заплачені понад ті 400 млн, які коштувала бурова установка. Таким чином, витрати з транспортування, страхування, складання-розбирання вишки лягали на покупця - «Чорноморнафтогаз».

Подібна ситуація склалася і з Halliburton. Відразу кілька джерел повідомили ZN.UA, що звіту, про який говорив Юрій Бойко, не існує.

У той же час, прес-служби Міненерго та НАК «Нафтогаз України» відмовилися коментувати заяву свого керівника.

Подробиці читайте у свіжому номері «Дзеркала тижня. Україна» у статті Олексія Шалайського та Юрія Ніколова «Нюанси здобуття інформації у видобувачів газу».

Читайте також:

Вертолітний майданчик для Януковича будують люди, що продали «вишку для Бойка»

Перша «вишка Бойка» прибула до Туреччини і залишиться там на п'ять місяців

Бойко запевняє, що історію про «вишки» вигадали корумповані журналісти

Розслідування у Латвії: продавець «вишки Бойка» живе в підвалі

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 25.64
EUR 27.25