Бізнес структури, близькі до Вілкула, намагаються "віджати" Дніпропетровський стрілочний завод

2 березня 2013 в 14:42

У конкурентній боротьбі високопоставлені чиновники "віджимають" цілий завод, одне з найбільших підприємств української важкої промисловості.

Александр Вилкул
Олександр Вілкул

Бізнес-структури, близькі до віце-прем'єра Олександра Вілкула, намагаються "віджати" Дніпропетровський стрілочний завод. Про це ZN.UA повідомив один з акціонерів підприємства Олег Левін.

За його словами, призначення 24 грудня віце-прем'єр-міністром колишнього губернатора Дніпропетровської області розпочало атаку на завод.

"У грудні 2012-го, відразу після призначення пана Вілкула віце-прем'єр-міністром, у нас раптово почалися проблеми з поставкою гострякових рейок з "Азовсталі". Відвантаження припинилося без пояснення причин, причому ми не одержали продукцію, яку вже оплатили. Розрив поставок з "Азовсталі" створив для нас серйозні проблеми. Невдовзі ми зрозуміли, що ця акція була невипадковою. Наступною ворожою дією проти нашого заводу стало припинення оплати за вже поставлені "Укрзалізниці" стрілкові переводи. Всі закупівлі в нас були взагалі зупинені. Заборгованість досягла на сьогодні 91 мільйона гривень. Причин нам також не пояснювали. І в січні 2013-го до нас із проханням про переговори звернулися Олександр Шпилька, генеральний директор холдингу "Трансінвест", і Володимир Мезенцев, генеральний директор ТОВ "Лемтранс". Переговори були короткі — ці пани запропонували акціонерам продати наше підприємство", - повідомив Левін.

За його словами, керівництво підприємства одразу відповіло відмовою, проте їм ще раз у жорсткій формі запропонували продати завод, причому за конкретну ціну - зухвало сміхотворну.

"Відразу після нашої відмови, починаючи з січня ц.р., Дніпропетровський завод потрапив у справжню облогу контролюючих органів. Спочатку до нас прийшла Державна фінансова інспекція. Потім Державна податкова служба почала перевіряти якісь минулі періоди. За нею — пожежна інспекція", - уточнив акціонер.

"Вілкул узяв на себе відповідальність за розвиток транспорту, оскільки курирує цей напрям в уряді. І Мезенцев, і Шпилька — це люди Вілкула, що представляють так звану криворізьку групу в СКМ. Вони і діють від імені Вілкула. Усі з одного міста,  багато років працювали разом. Зараз створили "Трансінвест" і хочуть наповнити його активами, не гребуючи брудними й неконкурентними методами боротьби. Хочуть все, відразу й безплатно", - резюмував Левін.

 Дніпропетровський завод був лідером розробки і виробництва стрілкових переводів  у СРСР. Завод зберіг головну конкурентну перевагу — науково-конструкторське бюро. Підприємство є одним з найбільших платників податків Дніпропетровської області. У 2012-му сплатило в бюджет 77 млн грн податків. Інвестиції за 4 роки в нове обладнання — 175 млн грн. Прибуток ДСЗ збільшився на 46% порівняно з 2011-м. На підприємстві працюють 1200 осіб, зарплати тут вищі за середні по області і галузі в цілому, діє соціальний пакет.

Докладніше читайте в статті Юрія Бутусова "Вілкул в овечій шкурі. Як віце-прем'єр-міністр "віджимає" завод" у свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна".

Читайте також:

Місцевій владі заборонили купувати імпортний міський транспорт

Фахівці Hyundai будуть супроводжувати рейси електропоїздів

Губернатор Дніпропетровської області Олександр Вілкул став віце-прем'єром у новому Кабміні

Президент призначив новий склад Кабміну: список міністрів (ФОТО)

За матеріалами: ZN.UA
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Loading...
Реклама
USD 26.02
EUR 27.92
Останні новини