Топ Новини

WikiLeaks: Великобританія хотіла обмежити мовлення іранського телеканалу

14 січня 2011 в 12:28
Британський МЗС планував у рамках санкцій ООН проти Ірану обмежити мовлення іранського телеканалу «Пресс-ТВ» на території Великобританії, йдеться у таємних американських депешах, опублікованих WikiLeaks.
Британський МЗС планував у рамках санкцій ООН проти Ірану обмежити мовлення іранського телеканалу «Пресс-ТВ» на території Великобританії, йдеться у таємних американських депешах, опублікованих WikiLeaks. Згідно з документами держдепартаменту, британський МЗС у лютому 2010 року повідомив посольству США у Лондоні, що «розглядає можливість обмеження мовлення «Пресс-ТВ». Тим не менше, дане рішення не могло бути реалізовано, тому що телеканал не порушував британських законів. «Згідно із законодавством Великобританії, позбавлення ліцензії можливо тільки у випадку виникнення загроз національної безпеки, або якщо видання ліцензії суперечить міжнародним зобов'язанням Великобританії. На даний момент випадок із «Пресс-ТВ» не входить у ці рамки», - йдеться в листуванні. «Але якщо в найближчі місяці будуть введені нові санкції проти Ірану, цей випадок може підпасти під другий критерій: видання ліцензії суперечить міжнародним зобов'язанням Великобританії», - додає автор депеші. За даними WikiLeaks, МЗС Великобританії намагався чинити тиск на уряд Ірану, який, на думку британської влади, глушив сигнал британського телеканалу «Бі-бі-сі Персіан ТВ».

За матеріалами Інтерфакс-Україна

Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Немає коментарів
Реклама
USD 25.77
EUR 27.74
Останні новини